SMLUVNÍ PODMÍNKY

 

 

platné od 28.09.2018

Splnění očekávání našich zákazníků, s ohledem na jejich pohodlí IT FASHION POLSKA GROUP & PARTNERS společnost s ručením omezeným (dále jen „IT FASHION“) se sídlem ve Varšavě na ulici Moliera 2, 00-076 Varšava, zapsána do rejstříku podnikatelů vedeným okresním soudem pro statutární město Varšava ve Varšavě XII obchodní oddělení národního soudního rejstříku, pod číslem KRS 0000797819, NIP: 5252794723, REGON: 383678538, je vlastníkem služeb prodeje on-line www.Moliera2.cz.


 

I. Definice

 

Klient – fyzická osoba, právní osoba nebo provozovna nakupující v internetových obchodech Moliera2.cz   s přihlášením k účtu nebo bez přihlašování k účtu.

Uživatel – uživatel navštěvující internetové stránky www.Moliera2.cz a takže osoba užívající z dostupných služeb na stránce, například informace o novinkách.

Internetový obchod Moliera2.cz - provozován přes IT FASHION servis prodeje on-line, dostupný pro Klienty i uživatele na internetových stránkách www.Moliera2.cz

Výběr – produkt poskytován přes IT FASHION u internetových prodejců Moliera2.cz

Kolekce „již brzy“ – zboží, které bude dostupné na prodejních místech on-line; V momentě příchodu Kolekce „již brzy“ do internetových obchodů Moliera2.cz Kolekce „již brzy“ změní stav na Kolekce „novinka“ a začne být dostupná v e-shopu Moleria2.cz   

Orientační cena – hodnota uvedená v Kč Kolekce „již brzy“ je stanovena na základě přeměny ceny uvedené výrobcem v měně EURO podle průměrného směnného kurzu České národní banky v den umístění Kolekce „již brzy“. V momentě změny stavu Kolekce na „novinka“, orientační cena bude převedena na běžnou cenu.

Běžná cena – hodnota sortimentu stanovená v Kč, určena na základě přepočtu ceny uvedené výrobcem v EURO podle průměrného směnného kurzu České národní banky k datu uvedení sortimentu do systému on-line prodeje a změně stavu na „novinka“.

Registrace – proces vytváření účtu zákazníka

Účet - virtuální shromažďování zdrojů a pravomocí určené pro konkrétního Klienta, který udělal kompletní registraci, určený pro realizaci zakázek s přihlášením, obsahující historii objednávek, preferencí Klienta s ohledem na jednotlivý druh sortimentu, který je k dispozici v on-line Obchodě Moliera2.cz v internetových obchodech  1, údaje týkající se plateb poskytnutých slev od držitele karty stálého zákazníka, a počet získaných bodů na věrnostní kartu; Klient používá stejné přihlašovací jméno a heslo k účtům v obou online obchod Moliera2.cz   internetových obchodech – stačí se zaregistrovat v jednom z internetových obchodů.

Objednávka s přihlášením k účtu – proces výběru položky k nákupu bez příslušných potřeb osobních údajů nezbytných pro provedení zakázky, pokud byly doplněné během registrace a nebyly změněné.

Objednávka bez přihlašování k účtu – proces výběru položky k nákupu spolu s osobními údaji uvedené v objednávkovém formuláři, které jsou nezbytné k jeho provedení.

Smluvní podmínky – tato sada pravidel a zásad, kterými se řídí prodej on-line e-shopu.

Prodejce – IT FASHION anebo přítel Moliera 2 obsahující obchodní smlouvu s klientem.

 

II. Pravidla registrace

 

  1. Registrace spočívá ve vytvoření a aktivace individuálního účtu, ve kterém je třeba vyplnit registrační formulář, který je dostupný na internetových stránkách Moliera2.cz anebo na stránkách, ve kterém klient poskytuje své kontaktní údaje. Ve výsledku takové registrace klient obdrží přihlašovací údaje rovněž i s heslem do individuálního účtu. Po vyplnění registračního formuláře klient obdrží zprávu na e-mail, který byl zadán v registračním formuláři v záměru potvrzení registrace. Po potvrzení registrace klient obdrží na e-mailovou adresu zadaný v registračním formuláři přístup do individuálního účtu, z kterého může užívat po přihlášení přes podání e-mailové adresy a individuálního hesla. Klient používá stejné přihlašovací jméno a heslo k účtům v obou online obchodech Moliera2.cz – stačí se zaregistrovat v jednom z internetových obchodů.
  2. Jestliže klient si nepamatuje heslo nebo si chce změnit heslo, je povinný odeslat zprávu přes formulář žádosti umístěný na stránkách přihlášení internetovým obchodům Moliera2.cz anebo, přičemž uvede e-mailovou adresu, který zadal při vytvoření účtu. Na adresu bude vyslána e-mailová zpráva s vygenerovaným odkazem na změnění hesla.
  3. Účet obsahuje zákaznická data uvedené v registračním formuláři a historii nákupů v internetových obchodech Moliera2.cz podrobnosti o platbách.
  4. Zákazník je povinen okamžitě aktualizovat údaje zadané během procesu registrace pomocí formuláře dostupného na webových stránkách internetových obchodů Moliera2.cz. Zákazník je zodpovědný za správu nekompletních, zastaralých nebo nepřesných údajů.
  5. Zákazník může vlastnit jenom jeden účet přiřazený do jednoho e-mailu.
  6. Zákazníkovi je zakázáno využívat jiné účty jiných zákazníků nebo využívat účtu jinými osobami včetně sdílení hesla od účtu.
  7. Využívání individuálního účtu je povoleno pouze u zákazníka, jehož data byla uvedena během registrace.
  8. Klient prohlašuje, že údaje uvedené v registračním formuláři jsou pravdivé a neporušují práva třetích stran.

 

III. Přijetí a realizace objednávek

 

  1. Objednávka od zákazníka se vytváří přes internetové obchody www.Moliera2.cz
  2. Internetový obchod Moliera2.cz přijímá objednávky bez přihlášení k účtu a taký objednávky s přihlášením k účtu.
  • Objednávka s přihlášením k účtu – spočívá ve výběru zboží bez příslušných potřeb poskytování osobních údajů nezbytných k realizaci objednávky, pokud byly vyplněné během registrace a nedošlo ke změně.
  • Objednávka bez přihlášení k účtu – spočívá ve výběru zboží společně s uvedením osobních údajů do objednávkového formuláře, které jsou nezbytné k jeho provedení.
  1. Po zadání objednávky, klient obdrží e-mail s informacemi, že jeho objednávka je přijata v internetových obchodech Moliera2.cz nebo, zpráva je odeslána na e-mailovou adresu uvedenou při registraci, pokud provedete objednávku s přihlášením nebo přes e-mailovou adresu, kterou uvedete v objednávce, pokud provedete objednávku bez přihlášení.
  2. Při zadávání objednávky, zákazník je povinen zaplatit za zboží. Po provedení platby za zboží, klient obdrží zprávu s potvrzením o přijetí objednávky na internetových stránkách Moliera2.cz nebo   současně s uzavřením kupní smlouvy o prodeji. Pokud se zjistí, že dané zboží není dostupné, smlouva se uzavírá, IT FASHION informuje o tom klienta okamžitě, v termínu do 7 dnů vrátí zaplacenou částku zpět na bankovní účet zákazníka, akceptuje výše a nebude požadovat žádné další nároky na tomto základě. Zpráva je odeslána na e-mailovou adresu uvedenou při registraci, pokud provedete objednávku s přihlášením nebo přes e-mailovou adresu, kterou uvedete v objednávce, pokud provedete objednávku bez přihlášení.
  3. V objednávce zákazník provede výběr daného zboží, způsobu platby, jeho doručení a také vypíše adresu doručení, popřípadě údaje o firmě do faktury. Změna doručovací adresy je možné mimořádně po získání souhlasu od IT FASHION a před vydáním zboží dopravci/kurýrovi nebo jinému subjektu, který přinese objednávané zboží.
  4. Ke každé objednávce je vydaný daňový doklad, který je zaslán s objednávkou k zákazníkovi v papírové formě nebo ve formě PDF zaslána za pomocí elektronické pošty. Na žádost zákazníka je vyslána faktura. Chcete-li to provést, klient zvolí odpovídající možnost v objednávce. Doklad nebo faktura je vystavena prodávajícím. V případě smlouvy o řadu různých dodavatelů zobrazí samostatné důkazy o prodeji (doklad nebo faktura).
  5. IT FASHION upozorňuje, že v případě přihlášení do vašeho účtu nebo objednávky bez přihlášení k účtu, přes který již byla objednávka přijata, změny smlouvy nejsou možné. Ve výjimečných případech, pokud zákazník se rozhodne pro jiný model, měl by znovu zadat objednávku s přihlášením k účtu nebo bez přihlášení k účtu na alternativní zboží a informovat e-mailovou zprávou e-shop Moliera2.cz nebo o změně.

 

IV. Cena zboží a náklady na dopravu

 

  1. Všechny ceny zboží se nacházejí na internetových stránkách Moliera2.cz jsou uvedeny v českých korunách a zahrnují DPH.
  2. V ceně na zboží nejsou zahrnuty náklady na dopravu a dodávku. Aktuální informace o nákladech dopravy jsou dostupné na internetových stránkách Moliera2.cz
  3. Cena za každé zboží je závazná v době objednávky zákazníkem.
  4. Internetové obchody Moliera2.cz   si vyhrazuje právo změnit cenu zboží, které je v nabídce na internetových obchodech Moliera2.cz, který mění svůj status ze zboží „již brzy“ na zboží „novinka“ z orientační na pravidelnou v souladu se smluvními podmínkami část I., uskutečnění a odvolání slevových akcií nebo změny. Výše upravené oprávnění nemá vliv na ceny zboží před datem vstupu platnosti změny ceny, podmínky propagačních akcií nebo výprodeje.
  5. Náklady na dopravu zboží budou zahrnuty v daňovém dokladu, který je vyslán zákazníkovi. Na žádost zákazníka je vystavena faktura, v takovém případě zákazník zaznačí odpovídající nastavení v objednávce.

 

V. Platby a propagační kódy

 

  1. Při odesílání objednávky, zákazník si vybere způsob platby za zboží z možností, které jsou k dispozici na internetových stránkách Moliera2.cz nebo 1. Zákazník může zaplatit kreditní kartou, pomocí rychlého převodu v systému PAYU, Przelewy24 anebo na dobírku s výhradou odstavce 2. 2 níže.
  2. Platba za zboží na dobírku je možné pouze u smlouvy, která nepřekročila částku 60.000,00 CZK.
  3. Pro část zboží z internetového obchodů Moliera2.cz   IT FASHION si vyhrazuje právo zakázat některé z možnosti smlouvy o dodání nebo formy platby za objednávku.
  4. Zákazník může použít propagační kód, který obdržel na e-mailovou adresu od internetových obchodů Moliera2.cz. Slevové kódy a kupóny jsou časově omezena, po uplynutí doby klient nemá možnost využít slevu. V internetových obchodech Moliera2.cz jsou zpřístupněny specifické podmínky dle platných předpisů. Slevové kódy nebo poukázky se nevztahují na zboží přátelům Moliera 2. Kódy nebo vouchery nejsou vydány nebo účtované v rámci nákupu zboží přátelům Moliera 2 a nemůžou být využívané na nákup toho daného zboží.

 

VI. Doprava zboží

 

  1. Doprava Zboží probíhá v způsob vybraný zákazníkem uvedený v smlouvě. Náklady dopravy zboží, pokud jsou účtovány, hradí zákazník při platbě objednávky.
  2. Doprava Zboží je možná pouze na území České republiky.
  1. Po obdržení objednávky zákazník je povinen zkontrolovat stav dodávky bezprostředně po jejím příchodu v přítomnosti kurýra. V případě jakéhokoli poškození nebo porušení zásilky zákazníka kurýr vypracují a podepíši příslušný protokol a musí být oznámeny výše uvedené skutečnosti IT FASHION.
  2. IT FASHION nenese zodpovědnost za nedodání zboží nebo zpoždění dopravy z důvodu zákazníka, zejména pokud jsou způsobeny chybným nebo nesprávně napsanou dodací adresu zákazníka.
  3. Doprava zboží dochází během 24 hodin od jeho přípravy k expedici. Zákazník obdrží e-mailovou zprávu na adresu uvedenou v objednávce, pokud objednávka proběhla bez přihlášení nebo na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli na svém účtu, jestliže objednávka byla vytvořena pomocí přihlášení, informace o tom, že objednané zboží bylo odesláno a také uvede datum doručení zásilky. Dodávka bude provedena do 72 hodin od odeslání.

 

VII. Reklamační řád

 

  1. Celá řada produktů, které jsou k dispozici v internetovém obchodě, pochází z důvěryhodného zdroje, je originální a má záruku kvality výrobce.
  2. Zákazník má právo podat stížnost v internetovém obchodě Moliera2.cz v souvislosti s vadami zboží. Reklamace jsou řešeny přes prodávajícího. Všechny nároky v souvislosti s reklamací sortimentu by měly směřovat pouze k prodávajícímu.
  3. Reklamace týkající se sortimentu IT FASHION Moliera 2 lze odeslat elektronicky odesláním e-mailu na adresu [email protected]
  4. Stížnost by měla obsahovat: jméno a příjmení, e-mailovou adresu, kterou jste zadali ve vaší objednávce, pokud objednávka proběhla bez přihlášení nebo e-mailovou adresu uvedenou ve vašem účtu, jestliže objednávka byla vytvořena pomocí přihlášení, datum nákupu, číslo transakce, popis situace, která se týká stížnosti nebo jiné okolnosti odůvodňující stížnost a požadavek zákazníka týkající se stížnosti.
  5. Pokud údaje ve stížnosti nebo informace požadují doplnění, před zvážením stížnosti, IT FASHION osloví stěžující si zákazníka o doplnění údajů nebo informací.
  6. Pokud zakoupený sortiment je vadný, zákazník může:
    1. požádat o bezplatné uvedení do stavu shodného se smlouvou,
    2. požádat o výměnu produktu za nový, pokud oprava nebo výměna nejsou možné nebo vyžadují nepřiměřené náklady,
    3. požadovat přiměřené snížení ceny sortimentu
    4. odstoupit od smlouvy, pokud jsou vady irelevantní.

Při vyhodnocování nákladů se bere v úvahu hodnota sortimentu bez vad, náklady na opravu nebo výměnu, povahy a stupně zjištěné vady a také se bere na vědomí nepříjemnosti, kterými byl vystaven zákazník. Pokud prodávající obdržel od zákazníka výše uvedený požadavek a neodpověděl na tuto žádost do 14 dnů, předpokládá se, že reklamace je oprávněná.

  1. Pokud nefunkční sortiment bude opraven nebo vyměněn za nový, poté prodávající vrátí náklady na vrácení vadného sortimentu, způsobené zákazníkovi a na své náklady odešle opravený nebo vyměněný sortiment. Pokud oprava nebo výměna jsou nemožné nebo vyžadují nepřiměřené náklady a zákazník se rozhodne odstoupit od smlouvy, hradí se zákazníkovi cena sortimentu, zaplacena přes zákazníka společně s náklady vynaloženými zákazníkem, týkající se dodávky sortimentu k zákazníkovi a také odeslání sortimentu do internetového obchodu.
  2. Náhrada bude provedena způsobem, kterým zákazník zaplatil za sortiment a v případě platby přes účet, na bankovní účet určeném zákazníkem. Je-li cena nebo její část byla vyplacena s pomocí rabatů v účtu, zákazníkovi bude vrácena do této části ceny, kterou skutečně zaplatil a sleva bude zveřejněna v účetnictví, s výjimkou, že na prvním místě je vrácena sleva využitá v dané objednávce.
  3. Pokud reklamace se považuje za odůvodněnou přes IT FASHION, s výslovným souhlasem zákazníka má nárok na jiný produkt s hodnotou nižší nebo rovnou nebo na slevový kupón pro využití pro budoucí nákupy. Pokud se zvolí dražší sortiment, podmínkou pro jeho vydání, je zaplacení za rozdíl mezi cenou reklamovaného sortimentu a cenou vybraného dražšího sortimentu v rámci výměny. Pokud se zvolí levnější sortiment, rozdíl, mezi cenou reklamovaného sortimentu a cenou levnějšího sortimentu, bude vrácen klientovi. Náhrada bude provedena způsobem, kterým zákazník zaplatil za sortiment.
  4. V případě, kdy není reklamace uznána přes IT FASHION, zákazník má nárok na odvolání neuznané reklamace. IT FASHION zkoumá odvolání neuznané reklamace bez zbytečného odkladu do 30 dnů (pracovních, kalendářních), od obdržení odvolání. Ve složitém případě, když to není možné, aby ve lhůtě stanovené výše, IT FASHION informuje zákazníka o důvodu zpoždění, s uvedením skutečností, které musí být stanoveny a v předvídaném čase udělení odpovědi, která nesmí být delší než 60 dnů ode dne doručení odvolání neuznané reklamace.
  5. Prodejce odpovídá za vady sortimentu jedině v případě, pokud jejich prohlášení před uplynutím dvou let od vydání sortimentu zákazníkovi. Tato lhůta běží znova v případě výměny.
  6. Výše uvedené požadavky na postup reklamace neporušují nebo omezují právo zákazníka podávat stížnost v souladu se zákonem. Výše uvedené požadavky pro spotřebitele by měly být v každém případě vykládány v souladu s platnými právními předpisy.

 

VIII. Odstoupení od smlouvy

 

  1. Zákazník může odstoupit od smlouvy o prodeji sortimentu zakoupeného z internetového obchodu Moliera2.cz bez uvedení důvodu do 30 dnů od data doručení. Zde je možné si stáhnout formulář. Zákazník by měl vyplněný formulář zabalit spolu s vraceným zbožím a fakturou do krabice a zalepit jí. Poté zákazník by měl kontaktovat zákaznicky servis prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected] aby domluvit vyzvednuti kurýrem IT FASHION
  2. IT FASHION vrátí částku zaplacenou zákazníkem za sortiment do 14 dnů od obdržení zpětného odběru sortimentu nebo doručení dokladu o vrácení zboží odběratelem, podle toho, která událost nastane dříve. Klient bere na vědomí a souhlasí s tím, že podmínkou dodržení lhůty přes IT FASHION je uvedení údajů, které má Zákazník vrátit. Návrat platby za sortiment uskutečněný zákazníkem se provádí s ohledem na odstavec 6 níže. Na žádost zákazníka může být částka splatná za sortiment, který je předmětem úhrady, připsána k částce splatné za jiný sortiment. Takovou žádost podává zákazník, který je povinen poskytnout IT FASHION s prohlášením o odstoupení od smlouvy, jinak ztratí právo předat platbu na účet ceny za jiný sortiment. V takovém případě je platba vyplacené částky směřující k ceně za jiný sortiment uskutečněna do 14 dnů až do data obdržení přes zákazníka od IT FASHION informace o potvrzení zákazníkem, prohlášení o návrat a provedení nové objednávky probíhá do 14 dnů od data vrácení zákazníkem sortimentu, na který se vztahuje prohlášení o vrácení zboží.
  3. V případě skutečného odstoupení od smlouvy, se považuje za neplatné.
  4. V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem poskytne IT FASHION zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, pokud byla objednávka předložena bez přihlášení nebo e-mailovou adresu uvedenou na účtu, pokud byla objednávka podána s přihlášením, informace o dalším postupu a adrese, ke kterému by měl být Sortiment poslán zpět.
  5. Sortiment by měl zákazník zaslat na adresu uvedenou IT FASHION v obalu, ve kterém byl obdržen, s kompletním vybavením a příslušenstvím. Balení je možné porušit, aby bylo možné zkontrolovat, zda přijaté zboží vyhovuje uzavřené smlouvě. Stupeň zásahu zákazníka v obalu však nemůže být přísnější než v situaci, ve které zákazník by se měl seznámit v kamenném obchodě. Vrácení sortimentu by se mělo uskutečnit okamžitě, nejpozději do 30 dnů od data obdržení informací od IT FASHION o potvrzení prohlášení přes zákazníka o vrácení.
  6. V případě účinného odstoupení od smlouvy, IT FASHION vrátí platbu za sortiment zaplacený zákazníkem. Návrat se uskutečňuje ve stejném způsobu platby, který byl použit při nákupu sortimentu, s výhradou, že v případě platby na doručení se vrátí na číslo bankovního účtu poskytnuté zákazníkem. Zákazník se zavazuje uvést údaje umožňující vrácení platby. Zákazník může při vrácení sortimentu využívat kurýrní služby IT FASHION. V případě jiné formy vrácení sortimentu, zákazník je povinen zaplatit dodací náklady do IT FASHION, s výhradou další věty. Náklady na dodání nebudou vráceny, pokud zákazník použije jinou formu návratnosti než běžná kurýrská zásilka. Na žádost zákazníka může společnost IT FASHION, místo vrácení platby zákazníka za sortiment, podle tohoto odstavce poskytnout zákazníkovi na e-mailové adrese uvedené v objednávce, pokud byla objednávka umístěna bez přihlášení nebo e-mailovou adresu uvedenou na účtu, pokud byla objednávka zadána s přihlášením, generovaný kód, který je ekvivalentem vráceného sortimentu, který vám umožňuje zakoupit v online obchodech www.Moliera2.cz. Nákupní hodnota se pak sníží o hodnotu kódu.
  7. Vrácený sortiment musí být kompletní a nezměněn, pokud nebyla v rámci běžného řízení nutná změna, zejména aby se seznámil se vzhledem sortimentu, aby zjistil jeho shodu se smlouvou (objednávkou), s výhradou uvedenou ve větě 2 a 3 par. 5 této kapitoly. Klient by měl vzít v úvahu možnost uplatnění práva odstoupit od smlouvy a provádět pouze běžné řídící činnosti.
  8. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje:
  • Sortimentu s vlastnostmi určenými zákazníkem v objednávce nebo s jeho osobou,
  • Sortimentu, v němž předmětem služby je zboží dodané v uzavřených obalech, které po otevření obalu nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů vrátit, pokud bylo balení otevřeno po dodání, např. Kosmetické výrobky.
  1. Vrácený sortiment by měl být odeslán spolu s daňovým dokladem nebo s fakturou obdrženým s ním.

V případě, že zákazník překročil lhůty pro odstoupení od smlouvy, zašle vrácený produkt zpět zákazníkovi na jeho náklady, v obzvláště odůvodněných případech, IT FASHION se může dohodnout na výměně sortimentu za jiný sortiment nebo za poukázku, která bude použita při následných nákupech.

  1. IT FASHION umožňuje zákazníkovi odstoupit od kupní smlouvy písemně nebo elektronickou korespondencí bez jakýchkoliv následků, pokud nebyl sortiment doručen zákazníkovi, přestože předpokládaný termín dodání již vypršel. V této situaci IT FASHION vrátí částku rovnající se ceně sortimentu a dodacích nákladů.
  2. Pokud byla cena nebo její část zaplacena prostřednictvím slev vybraných na účtu, zákazníkovi bude vrácena tato část ceny, která byla skutečně zaplacena a sleva bude opětovně zveřejněna na účtu s tím, že v první řadě bude vždy vrácena sleva použitá v dané objednávce.

 

X. Závěrečná ustanovení

 

  1. Jakékoli změny nařízení vstoupí v platnost do 14 dnů ode dne jejího zveřejnění na internetovém obchodě Moliere2.cz a po informování zákazníka o této skutečnosti. Internetový obchod Moliera2.cz bude zákazníky informovat o změně nařízení prostřednictvím elektronické korespondence na e-mailovou adresu přiřazenou k zákaznickému účtu.
  2. Zákazníci, kteří koupili daný produkt před změnami předpisů, nařízení jsou závazná k datu vystavení Objednávky.
  3. Zákazníkům je zakázáno používat grafické prvky (včetně loga internetového obchodu Moliera2.cz, uspořádání a složení internetového obchodu Moliere2.cz a dalších práv duševního a průmyslového vlastnictví bez předchozího získání písemného souhlasu IT FASHION. Názvy sortimentu a výrobců jsou používány pouze pro komerční účely a jsou registrovanými ochrannými známkami výrobců.
  4. V případě porušení nařízení zákazníkem, může IT FASHION ukončit kupní smlouvu se zákazníkem a uplatnit jakékoliv uplatněné nároky, stejně jako dočasně blokovat přístup na web.
  5. Veškeré spory, které mohou vzniknout v souvislosti s kupní smlouvou uzavřenou mezi klientem a společností IT FASHION v souladu s pravidly stanovenými v nařízení, rozhodne příslušný soud.
  6. Ve věcech, na které se tato nařízení nevztahuje, se použijí ustanovení občanského zákoníku a další zákony a předpisy, zejména pokud jde o ochranu osobních údajů, zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (OJ od roku 2017, položka 1219).

 

 

Realizace hodnotových poukázek v kamenných obchodech


  • Zákazník muže uplatnit poukázku v jakémkoliv kamenném Salonu značky Moliera 2 nebo PlacTrzechKrzyży po území celé Evropské unie;
  • Realizace poukázky se provádí předložením poukázky nebo uvedením čísla poukázky zakoupené online u pokladny při placení za nákupy. 
  • Po předložení poukázky se součet nákupní hodnoty sníží o hodnotu poukázky. 
  • Pokud by byl součet nákupů nižší než výše poukázky, bude vystavená další poukázka v hodnotě rozdílu těchto částek. 

 

 

 Realizace hodnotových poukázek v internetových obchodech


  • Zákazník má možnost využit poukázku online pří skládaní objednávky v libovolném internetovým obchodě Moliera2, zejména www.moliera2.comwww.moliera2.cz a online obchodě PlacTrzechKrzyży.com bez ohledu na území, do které má být doručené v souladu s předpisy daného obchodu.
  • Realizace poukázky se uskutečňuje zdaním čísla poukázky (zakoupené online nebo v kamenném obchodě) v košíku při objednávaní. 
  • Po zadání čísla poukázky v košíku se součet hodnoty objednávky sníží o hodnotu poukázky.
  • Pokud by byl součet nákupů nižší než výše poukázky, bude generovaná další poukázka v hodnotě rozdílu těchto částek. Nová poukázka bude zákazníkovi zaslaná na adresu uvedenou při objednávaní.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU A ZÍSKEJTE SLEVU 10%