Vyhledávání
Hledání Ukryj wyszukiwarkę

PRAVIDLA PROPAGAČNÍ AKCE

„Extra10”

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tato pravidla (dále jen "Pravidla") stanoví podmínky propagační akce (dále jen "Akce") vedené pod názvem"Extra10"“.

Pořadatelem propagační akce je IT FASHION POLSKA GROUP & PARTNERS Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě na adrese ul. Moliera 2, 00-076 Varšava, zapsána do rejstříku podnikatelů KRS pod číslem 0000797819, vedeným Okresním soudem pro statutární město Varšava ve Varšavě, XII obchodní oddělení národního soudního rejstříku, DIČ: 5252794723, základní kapitál 5 000,00 PLN (dále jen "Pořadatel"). Pořadatel je zároveň fundátorem výhod poskytovaných v rámci akce.

Propagační akce se koná v salonech: salón Moliera 2 | Varšava, salon Moliera 2 Pl. Trzech Krzyży | Varšava, salon Moliera 2 | Bazar Poznański, salon Moliera 2 | Katowice Altus a salon Moliera2.com| v internetových obchodech moliera2.com moliera2.cz (dále jen "Obchody" nebo "Obchod"). Propagační akce se koná na území České republiky s přihlédnutím na mezinárodní pokrytí internetu.

Akce začíná v pondělí 20. července 2020 od 00:01 a trvá do 26. července 2020 23:59 ("Doba trvání Akce").

Účelem akce je propagace Obchodů.

 

PRAVIDLA AKCE

Tato propagační akce se vztahuje na všechny zlevněné výrobky nabízené v Obchodech s výjimkou: produktů, které jsou zlevněné o více než 70% a také produktů označených modrou hvězdou jako jsou: BALDININI, THE KOOPLES, DKNY, MELISSA ODABASH, LAUREN BY RALPH LAUREN, RALPH LAUREN HOME, ANIMA by Justyna Steczkowska, L'OBJET, KENZO HOME, ALEXANDER MCQUEEN, TOM FORD, ROBERTO CAVALLI, DIOR, AERIN, MANOLO BLAHNIK, BALAGAN, ISABEL MARANT, CHAOS BY MARTA BOLIGLOVA, LE SILLA, MARETTO, POLETTO, BRUNO MAGLI, FLO&CLO, SELEZZA LONDON, CESARE PACIOTTI, DSG, ERMANNO BY ERMANNO SCERVINO, SEDUCTIVE, HEMISPHERE, LE TRICOT PERUGIA, MALIPARMI, SOLUZIONE, CUORI e PICCHE, ONETEASPOON, Tory Burch, THE MARC JACOBS, ALEXANDRE BIRMAN, SELF PORTRAIT, Dash My Buttons!, FRANKIE MORELLO, COCCINELLE, ELISABETTA FRANCHI, FURLA, COACH, TRUSSARDI JEANS, MANILA GRACE, MARELLA, PINKO, LIU JO, GUNS&TUXEDOS, HEDONIC, VANRYCKE, REDLINE PARIS, ICON, MICHAEL KORS, JENESEQUA, JOANNA MUZYK, L37, LOVE & ROSE, MMC STUDIO, PANAMA JACK, ROBERT KUPISZ, SELF LOVE, SUNEWMED+, Sylwia Romaniuk, CLUSE, PAUL HEWITT, ANIA HAIE, ARMANI EXCHANGE, UGG, EMPORIO ARMANI, PESERICO, WILD MASCOT, MAJORS, THECADESS, MARLU, DOLLINA. Zlevněné výrobky, které nejsou vyloučeny z propagační akce na základě předchozí věty, budou "Propagačními Produkty".

Při nákupu Propagačních Produktů v obchodech může zákazník obchodu získat dodatečnou slevu ve výši 10 % na všechny Propagační Produkty. Podmínkou pro získání slevy je zadaní do nákupního košíku při zadávání objednávky kódu"EXTRA10".

Kód "EXTRA10" se nevztahuje na novinky a nezlevněné výrobky.

Akce se lze zúčastnit vícekrát. Podmínkou je zadat další objednávku na Propagačních produkty a při objednávání znovu zadat kód "EXTRA10" do nákupního košíku.

Pokud zákazník využije zákonné právo odstoupení od kupní smlouvy v souladu s předpisy, vrácená zákazníkovi bude částka, která byla uhrazená včetně slevy 10 % a dalších slev.

Účast v propagační akci je dobrovolná.

Slevový kód nelze vyměnit za hotovost nebo hotovostní ekvivalent.

Propagační akce zahrnuje také dodaní zdarma na území České republiky a Slovenska pro objednávky zadané v Obchodě (vtahuje se na nákupy nad 500 Kč) dne 26. července 2020.  

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Všechny osoby mají právo podat Pořadateli stížnost ohledně jejich účasti v Akci.

Stížnosti posuzuje zvláštní komise jmenovaná Pořadatelem.

Doporučuje se, aby stížnosti byly podány písemně a obsahovaly jméno a příjmení, přesnou adresu, datum a místo události, které se stížnosti týká, jakož i podrobný popis a důvod stížnosti a obsah žádosti. Stížnosti ve formě e-mailu lze zaslat na adresu [email protected].

Vyřizovaní stížnosti trvá 14 kalendářních dnů ode dne její doručení, včetně odeslání dopisu obsahujícího odpověď na stížnost. Pořadatel při posuzování stížnosti se bude řídit ustanoveními Pravidel. Rozhodnutí Pořadatele bude účastníkovi oznámeno písemně na adresu uvedenou v střižnosti, pokud si účastník nezvolí jiný způsob komunikace.

Rozhodnutí Pořadatele o stížnosti jsou závazné a konečné. Bez ohledu na reklamační řízení má účastník právo na uplatnění nároku u soudu.

Účastník, který je spotřebitelem může také využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a odškodnění. Podrobné informace tykající se možnosti využiti Zákazníkem, který je spotřebitelem mimosoudních způsobů řešení reklamace a zjednávání nápravy a zásady přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Kromě toho může spotřebitel podat stížnost prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/odr. Účelem platformy ODR je mimosoudní řešení sporů vzniklých mezi spotřebiteli a podnikateli v souvislosti na obchodní transakce.

Pořadatel bude zpracovávat osobní údaje účastníka, který stížnost podává, pouze v souvislosti se stížností týkající se reklamačního řízení. Informační doložka o zpracování údajů osob, které předložily stížnosti je přílohou 1 k Pravidlům.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Podmínkou pro zúčastnění se Akce je seznámení se s obsahem těchto Obchodních podmínek a souhlas s jejích obsahem. Přistoupením účastníka k Akci (zadním kódu EXTRA10) se považuje, že účastník souhlasí s obsahem.

V záležitostech neupravených v Pravidlech se používá platná ustanovení polského práva Pokud kogentní ustanovení práva jiným způsobem upravují práva a účastníka povinnosti Pořadatele - jsou používány namísto ustanovení Pravidel.

Tato pravidla jsou k dispozici na internetových stránkách Obchodů a také v kamenných Obchodech.

Pravidla byla zveřejněna dne 20.07.2020.