Vyhledávání
Hledání Ukryj wyszukiwarkę

FAQ ČERVENEC 2020
Vyřizování objednávek a odesíláni zásilek

 

Nejčastější otázky

Ano. On-line prodej nadále probíhá plynule, v souladu se všemi postupy.

1. Pokud nebyl vystavený nákladní list nebo účtenka:

Ano, samozřejmě, můžeme změnit adresu doručení. Zašlete aktuální adresu na [email protected].

2. Pokud byl vystaven nákladní list a účtenka:

Ne. V takovém případě už nemůžeme změnit adresu doručení. Balíček však můžete přesměrovat na jinou adresu sami, kontaktujte přepravní společnost GLS a zadejte číslo balíku, které obdržíte v potvrzení.
Ano, objednávka bude samozřejmě vyřízená. Prodej online probíhá nadále plynule, v souladu se všemi postupy. Průběžně Vás budeme informovat o stavu objednávek, stejně jako o případným prodlení – pokud by takové nastalo. Sledujeme situaci – zatím nic tomu nenasvědčuje.

Vrácení a reklamace

Kurýrní společností fungují jako předtím. Nesouvisí to s pandemii.

Z naší strany můžeme nabídnout vyzvednutí na další pracovní den. Kontaktujte nás na adrese [email protected]

Všechny operace fungují u nás normálně a beze změn. Po podrobností tykající se vrácení peněz kontaktujte nás na [email protected]
Ano.Reklamační oddělení stejně jako všechny ostatní fungují beze změn. Všechny otázky zasílejte na adresu [email protected]

Ostatní

Ne, současná situace v Itálii nemá žádný vliv na realizaci nákupů a dostupnost zboží v naší nabídce. Všechny dodávky probíhají včas. Pokud se v tomto ohledu objeví nějaká zpoždění, určitě to oznámíme.
 
Snažíme se zajistit, aby všechny objednávky byly vyřízeny co nejdříve. Vzhledem k atraktivnosti propagačních akci, které v naší nabídce často máme, může dojít ke prodlení dodávky. Abychom zajistili všechny postupy a udrželi kvalitu zásilek, doba vyřizování objednávek při jejích větším množství se může o něco prodloužit. O jakémkoli odkladu pravidelně informujeme naše klienty.

Vzhledem k velkému zájmu o výprodeji/propagační akce a velkému počtu objednávek může se dodací lhůta prodloužit a přesáhnout deklarovaných 5 pracovních dnů. Předem děkujeme za pochopení a prosíme o ještě trochu trpělivosti. Všechny zásilky Vám budou doručeny a budeme Vás průběžně informovat o stavu jejích realizaci.