Vyhledávání
Hledání Ukryj wyszukiwarkę

PRAVIDLA PROPAGAČNÍ AKCE

„Extra20“

 VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

1. Tato pravidla (dále jen "Pravidla") stanoví podmínky propagační akce (dále jen "Akce") vedené pod názvem "EXTRA20"

2. Pořadatelem propagační akce je IT FASHION POLSKA GROUP & PARTNERS Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě na adrese ul. Moliera 2, 00-076 Varšava, zapsána do rejstříku podnikatelů KRS pod číslem 0000797819, vedeným Okresním soudem pro statutární město Varšava ve Varšavě, XII obchodní oddělení národního soudního rejstříku, DIČ: 5252794723, základní kapitál 5 000,00 PLN (dále jen "Pořadatel"). Pořadatel je zároveň fundátorem výhod poskytovaných v rámci akce.

3. Akce probíhá v internetových obchodech: moliera2.com, moliera2.cz a https://www.plactrzechkrzyzy.com,  (dále souhrnně "Obchody" nebo jednotlivě "Obchod")). Propagační akce se koná na území České republiky s přihlédnutím na mezinárodní pokrytí internetu.

4. Akce začíná úterý 17. března 2020 od 18:00 a trvá do neděle 22. března 2020 23:59 ("Doba trvání Akce").

5. Účelem akce je propagace Obchodů.

 

PRAVIDLA AKCE .

1. Akce se vztahuje na všechny zlevněné produkty prodávané v Obchodech kromě: partnerských produktů (označené modrou hvězdou) značek jako jsou: Sunewmed+ , Sylwia Romaniuk, Vanda Novak, Chaos by Marta Boliglova, Ralph Lauren Home, Roberto Cavalli Home, Aerin, Kenzo Home, Calvin Klein Home, L'objet, Welton, Lacroix Home, Marella, Maare, Preety Ballerinas, Versace Jeans Couture, Diesel, Hemisphere, Le Triot Perugia, Maliparmi, Seductive, Vanrycke, Peserico, Emporio Armani, Manila Grace. Zlevněné výrobky, které nejsou vyloučeny z propagační akce na základě předchozí věty, budou "Propagačními Produkty".

2. Při nákupu Propagačních Produktů v obchodech může zákazník obchodu získat dodatečnou slevu ve výši 20 % na všechny Propagační Produkty, maximální sleva na propagační produkt však nesmí překročit 70 % (tedy výrobky zlevněné o 60 %, sleva činí dalších 10 % a pro výrobky se slevou 70% a více sleva neplatí). Podmínkou pro získání slevy je zadaní do nákupního košíku při zadávání objednávky kódu"EXTRA20".

3. Kód "EXTRA20" se nevztahuje na novinky a nezlevněné výrobky.

4. Akce se můžete zúčastnit vícekrát. Podmínkou je zadat další objednávku na Propagačních produkty a při objednávání znovu zadat kód "EXTRA20" do nákupního košíku.

5. Pokud zákazník využije zákonné právo odstoupení od kupní smlouvy v souladu s předpisy, vrácená zákazníkovi bude částka, jaka byla uhrazená včetně slevy a dalších výhod.

6. Účast v propagační akci je dobrovolná.

7. Slevový kód nelze vyměnit za hotovost nebo hotovostní ekvivalent.

8. Navíc zákazníci, jejichž jednorázové nákupy propagačních produktů přesáhnou 500 CZK, získají během doby trvání akce bezplatnou dopravu objednaných produktů, avšak pouze ve formě zásilky dostupné na webových stránkách Obchodu.

 

 REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Všechny osoby mají právo podat Pořadateli stížnost ohledně jejich účasti v Akci.

2. Stížnosti posuzuje zvláštní komise jmenovaná Pořadatelem.

3. Doporučuje se, aby stížnosti byly podány písemně a obsahovaly jméno a příjmení, přesnou adresu, datum a místo události, které se stížnost týká, jakož i podrobný popis a důvod stížnosti a obsah žádosti. Stížnosti ve formě e-mailu lze zaslat na adresu [email protected].

4. Vyřizovaní stížnosti trvá 14 kalendářních dnů ode dne její doručení, včetně odeslání dopisu obsahujícího odpověď na stížnost. Pořadatel při posuzování stížnosti se bude řídit ustanoveními Pravidel. Rozhodnutí Pořadatele bude účastníkovi oznámeno písemně na adresu uvedenou v stížnosti, pokud si účastník nezvolí jiný způsob komunikace.

5. Rozhodnutí Pořadatele o stížnosti jsou závazné a konečné. Bez ohledu na reklamační řízení má účastník právo na uplatnění nároku u soudu.

6. Účastník, který je spotřebitelem může také využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a odškodnění. Podrobné informace tykající se možnosti využiti Zákazníkem, který je spotřebitelem mimosoudních způsobů řešení reklamace a zjednávání nápravy a zásady přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Kromě toho může spotřebitel podat stížnost prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/odr. Účelem platformy ODR je mimosoudní řešení sporů vzniklých mezi spotřebiteli a podnikateli v souvislosti na obchodní transakce.

7. Pořadatel bude zpracovávat osobní údaje účastníka, který stížnost podává, pouze v souvislosti se stížností týkající se reklamačního řízení. Informační doložka o zpracování údajů osob, které předložily stížnosti je přílohou 1 k Pravidlům.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Podmínkou pro zúčastnění se Akce je seznámení se s obsahem těchto Obchodních podmínek a souhlas s jejích obsahem. Přistoupením účastníka k Akci (zadním kódu EXTRA20) se považuje, že účastník souhlasí s obsahem.

2. V záležitostech neupravených v Pravidlech se používá platná ustanovení polského práva Pokud kogentní ustanovení práva jiným způsobem upravují práva a účastníka povinnosti Pořadatele - jsou používány namísto ustanovení Pravidel.

3. Tato pravidla jsou k dispozici na internetových stránkách Obchodů a také v kamenných Obchodech.

4. Pravidla byla zveřejněna dne 17.03.2020.