Vyhledávání
Hledání Ukryj wyszukiwarkę

PRAVIDLA PROPAGAČNÍ AKCE

„DOPRAVA ZDARMA“

 

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

1. Tato pravidla (dále jen "Pravidla") stanoví podmínky propagační akce (dále jen "Akce") vedené pod názvem „DOPARAVA ZDARMA”.

2. Pořadatelem propagační akce je IT FASHION POLSKA GROUP & PARTNERS Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě na adrese ul. Moliera 2, 00-076 Varšava, zapsána do rejstříku podnikatelů KRS pod číslem 0000797819, vedeným Okresním soudem pro statutární město Varšava ve Varšavě, XII obchodní oddělení národního soudního rejstříku, DIČ: 5252794723, základní kapitál 5 000,00 PLN (dále jen "Pořadatel").

3. Akce probíhá v internetových obchodech: moliera2.cz a https://www.plactrzechkrzyzy.com/ (souhrnně "Obchody" nebo jednotlivě "Obchod"). Akce probíhá na území České republiky a Slovenska.

4. Akce začíná 13. března 2020 od 00:01 a trvá

do 15. března 2020 do 23:59("Doba trvání Akce").

 

PRAVIDLA AKCE .

1. Během trvání Akce získají Zákazníci při nákupech nad 500 kč bez ohledu na způsob platby (na dobírku nebo online platbou) bezplatné dodaní zakoupeného zboží.

2. Akce se můžete zúčastnit vícekrát. Podmínkou je složit další objednávku v hodnotě nejméně 500 CZK.

3. Akce se vztahuje pouze na dopravu do České republiky a Slovenska a pouze ve formě zásilky dostupné na webových stránkách Obchodu.

4. Tuto propagační akci lze kombinovat s jinými akcemi distupnými v Obchodě

5. Účast v propagační akci je dobrovolná.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Všechny osoby mají právo podat Pořadateli stížnost ohledně jejich účasti v Akci.

2. Stížnosti posuzuje zvláštní komise jmenovaná Pořadatelem.

3. Doporučuje se, aby stížnosti byly podány písemně a obsahovaly jméno a příjmení, přesnou adresu, datum a místo události, které se stížnosti týká, jakož i podrobný popis a důvod stížnosti a obsah žádosti. Stížnosti ve formě e-mailu lze zaslat na adresu [email protected].

4. Vyřizovaní stížnosti trvá 14 kalendářních dnů ode dne její doručení, včetně odeslání dopisu obsahujícího odpověď na stížnost. Pořadatel při posuzování stížnosti se bude řídit ustanoveními Pravidel. Rozhodnutí Pořadatele bude účastníkovi oznámeno písemně na adresu uvedenou v stížnosti, pokud si účastník nezvolí jiný způsob komunikace.

5. Rozhodnutí Pořadatele o stížnosti jsou závazné a konečné. Bez ohledu na reklamační řízení má účastník právo na uplatnění nároku u soudu.

6. Účastník, který je spotřebitelem může také využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a odškodnění. Podrobné informace tykající se možnosti využiti Zákazníkem, který je spotřebitelem mimosoudních způsobů řešení reklamace a zjednávání nápravy a zásady přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. Kromě toho může spotřebitel podat stížnost prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/odr. Účelem platformy ODR je mimosoudní řešení sporů vzniklých mezi spotřebiteli a podnikateli v souvislosti na obchodní transakce.

7. Pořadatel bude zpracovávat osobní údaje účastníka, který stížnost podává, pouze v souvislosti se stížností týkající se reklamačního řízení. Informační doložka o zpracování údajů osob, které předložily stížnosti je přílohou 1 k Pravidlům.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Podmínkou pro zúčastnění se Akce je seznámení se s obsahem těchto Obchodních podmínek a souhlas s jejích obsahem. Přistoupením účastníka k Akci se považuje, že účastník souhlasí s Pravidly.

2. V záležitostech neupravených v Pravidlech se používá platná ustanovení polského práva Pokud kogentní ustanovení práva jiným způsobem upravují práva a účastníka povinnosti Pořadatele - jsou používány namísto ustanovení Pravidel.

3. Tato pravidla jsou k dispozici na internetových stránkách Obchodů a také v kamenných Obchodech.

4. Pravidla byla zveřejněna dne 12.03.2020 roku.