Vyhledávání
Hledání Ukryj wyszukiwarkę

 

Obecné

Jak nejrychleji najít vyhledávaný produkt?

Pomocí vyhledávače v pravém horním rohu internetového obchodu Moliera2.cz procházejte hlavní menu a vybrané konkrétní kategorie (např. Návrháři, tašky, boty, doplňky nebo stylizace). Pokud hledáte produkt v online obchodě Moliera2.cz, kontaktujte nás na telefonním čísle 00420 550 055 890

Musím být zaregistrován k zadání objednávky?

Není potřeba. Můžete zadat objednávku bez registrace. Registrace v online obchodě Moliera2.cz však umožňuje využít možnosti, jako jsou: kontrola stavu objednávky, prohlížení historie nákupů, účast na speciálních a propagačních kampaních organizovaných internetovým obchodem Moliera2.cz.

 

Už mám účet v internetovém obchodě Moliera2.cz, ale nemohu se přihlásit. Co dělat?

Dva hlavní důvody jsou:

1. nesprávně zadané přihlašovací údaje (e-mailová adresa) nebo heslo k účtu v internetovém obchodě

2. zapomenuté heslo - v tomto případě klikněte na odkaz "Připomenout heslo", který je k dispozici na kartě Vytvořit účet / přihlásit. E-mail bude zaslán na e-mailovou adresu poskytnutou při registraci s generovaným odkazem pro změnu hesla. Pokud se i přes správné heslo nemůžete přihlásit, kontaktujte nás na adrese [email protected], pokud máte potíže s přihlášením do internetového obchodu Moliera2.cz.

 

Může se stát že můj účet bude zablokován?

V internetovém obchodě má Moliera2.cz právo zablokovat účet zákazníka v případě porušení předpisů. V této situaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese [email protected].

 

Jaký je čas doručení objednávky?

Doba doručení objednávky závisí pouze a výhradně na okamžiku platby na účet částky, která je v souladu s objednávkou. Sortiment je dodán do 24 hodin od okamžiku jeho přípravy k odeslání. Zákazník obdrží na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce informace, že objednaný sortiment byl odeslán a bude doručen do 3 až 5 pracovních dnů.

                                                                                                                          

V jakých hodinách se můžu kontaktovat z online obchodem Moliera2.cz?

Internetový obchod Moliera2.cz je k dispozici od pondělí do pátku od 10:00 do 18:00. Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle: +420 550 055 890.

Jak vypadá proces realizace objednávky?

Zákazník zadá objednávku vybraných produktů v internetovém obchodě Moliera2.cz, což odpovídá přijetí podmínek prodeje. Po zadání objednávky obdrží zákazník zprávu o tom, že objednávka dorazila do internetového obchodu Moliera2.cz. Zpráva se zašle na e-mailovou adresu poskytnutou při registraci, pokud při objednávce jste přihlášení nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce provede objednávku bez přihlášení.

Při nezaplacení objednávky, po překročení času rezervace (15 minut), objednávka obdrží stav "zrušen" a výrobek je opět k dispozici v internetovém obchodě Moliera2.cz. Zpráva o zrušení objednávky je zákazníkovi zaslána na e-mailovou adresu poskytnutou při registraci, pokud objednávku provede přihlášení nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, pokud provede objednávku bez přihlášení. Po provedení platby za objednávku obdrží zákazník zprávu, která potvrdí objednávku v internetovém obchodě Moliera2.cz, což odpovídá uzavření kupní smlouvy. Zpráva se zašle na e-mailovou adresu poskytnutou při registraci, pokud při objednávce jste přihlášení nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce provede objednávku bez přihlášení.

Zákazník platí za zakoupené zboží pomocí jedné z dostupných platebních možností. Sortiment je dodán do 24 hodin od okamžiku jeho přípravy k odeslání. Zákazník obdrží na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce informace, že objednaný sortiment byl odeslán a bude doručen do 3-5 dnů. V okamžiku odeslání zboží odesílá internetový obchod Moliera2.cz zákazníkovi potvrzení o zásilce a číslo objednávky.

 

Jak dlouho trvá dočasná rezervace výrobků z objednávky?

Po zadání objednávky má zákazník 15 minut na zaplacení. Při absenci platby za objednávku, po překročení doby rezervace objednávka obdrží stav "zrušen" a obsah  je opět k dispozici v internetovém obchodě Moliera2.cz. Zpráva o zrušení Objednávky je zákazníkovi zaslána na e-mailovou adresu poskytnutou při registraci, pokud objednávku provede přihlášen nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, pokud provede objednávku bez přihlášení.

 

Způsoby platby

 

Jak můžu zaplatit za objednávku?

Internetový obchod Moliere2.cz nabízí následující platební metody:

- kreditní karta: VISA, MasterCard

- rychlý převod (PayU a Przelewy24)

- Na dobírku - Připravte si prosím přesnou částku (v hotovosti nebo na kartě).

V případě platby v hotovosti není kurýr povinen vydat zbytek. Tento způsob platby můžete použít objednáním produktů do výše 60 000 Kč z celé objednávky.

 

Zaplatíte další poplatky, např. Za platbu kreditní kartou?

 Neúčtujeme žádné další poplatky za zvolený způsob platby.

Kdy nastává proces plnění objednávky?

 Proces plnění objednávky začíná bezprostředně po připsání platby na náš účet.           

 

Jak mohu být jisti, že mé údaje jsou chráněny a celá operace je bezpečná?

Bezpečnost je jednou z našich absolutních priorit. V každé fázi operace přikládáme velkou důležitost ochraně osobních údajů. Máme nejkvalitnější technologická řešení a systémovou bezpečnost. Připojení k webu je šifrováno protokolem 64bitového protokolu protokolu SSL. Kromě toho jsou hesla zákazníků šifrována v databázi algoritmem md5. Tým specialistů průběžně monitoruje systém tak, aby všechny operace byly bezchybné.

 

Přeprava

 

Jaké jsou možnosti přepravy a kdo za ně platí?

Přepravu objednaných výrobků zajišťuje kurýrní společnost PPL a Česká pošta. Aktuální náklady na dopravu v České republice jsou 199 Kč. Výjimkou jsou zásilky produktů z nových sbírek nad 10 000 Kč (produkty označené v internetovém obchodě Moliera2.cz jako "nové"), jejichž náklady na dopravu jsou 0 Kč.

V případě platby na dobírku jsou náklady na dopravu 249 Kč. Výjimkou jsou zásilky produktů z nových sbírek nad 10 000 Kč (produkty označené v internetovém obchodě Moliera2.cz jako "nové"), jejichž náklady na dopravu činí 0 Kč.

Navíc, pro zajištění bezpečnosti zásilky našich zákazníků je každá zásilka pojištěna (pojistná hodnota do 100 000 Kč). V případě ztráty nebo poškození bude vrácena ekvivalent objednávky.

 

Jak posíláte zásilky?

Zásilky jsou zasílány kurýrem PPL a Českou poštou. Po obdržení objednávky je zákazník povinen prověřit stav zásilky v přítomnosti kurýra ihned po jeho doručení. V případě poškození nebo porušení zásilky je nutné zákazníkovi a kuriérovi připravit a podepsat příslušný protokol a okamžitě informovat IT FASHION o této skutečnosti.

Sortiment je dodán do 24 hodin od okamžiku jeho přípravy k odeslání. Zákazník obdrží na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce informace, že objednaný sortiment byl odeslán a bude doručen do 3 až 5 pracovních dnů.

 

Jaké dokumenty by měly být v balíku?

V balíku se vždy nachází faktura s DPH. Každý produkt je zajištěn těsněním spolu s štítkem, který obsahuje pokyny pro vrácení. Nezapomeňte, že odstranění štítku zabraňuje vrácení zakoupeného zboží.

 

V jakých hodinách dodávate balíky?  

Kurýři dodávají balíčky v pracovní dny od 8:00 do 17:00. V případě, že možnost oběru zásilky během pracovní doby kurýra nebyla možná, kontaktujte prosím přímo kurýrní společnosti PPL nebo České pošty

Zákazník registrovaný v internetovém obchodě Moliera2.cz, který má účet, může pravidelně sledovat stav své objednávky.

 

V jakém okamžiku se provádějí objednávky v neděli a svátky?

Objednávka je zaslána v první pracovní den po zaučtování platby za objednávku na IT FASHION účtu. Zákazník je průběžně informován o stavu objednávky e-mailem.

 

Co když se zásilka během přepravy poškodí?

V době doručení kurýrní službou zkontrolujte, zda byla poškozena.

V případě poškození během přepravy podejte prosím u kurýra zprávu o škodě a okamžitě nás kontaktujte e-mailem na adrese [email protected].

Pokud je zásilka vyzdvižena bez předchozí kontroly, kontaktujte prosím nejprve kurýrní společnost na čísle +420 550 055 890, abyste mohli nahlásit škodu a ochotu připravit zprávu o škodě. Po příjezdu kurýra by měl být s ním sepsán protokol, který by uváděl všechny podrobnosti.

Vyplněný a podepsaný protokol by měl být zaslán spolu s reklamovaným produktem na e-mailem s popisem situace a objednacím číslem na adresu: [email protected] a odeslán na adresu: ul. Moliere 2, 00-076 Varšava.

 

Vrácení, reklamce, výměna

 

Mohu zboží vrátit?

Každý produkt zakoupený v online obchodě Moliera2.cz lze vrátit do 30 dnů od obdržení balíku. Podmínkou je vrátit zboží zpět nepoškozené v dalším ochranném obalu. Chcete-li vrátit peníze, vyplňte formulář ke stažení na adrese http://www.moliera2.cz/vraceni. Formulář by měl být zaslán na adresu [email protected]. Konzultant vás bude kontaktovat, abyste zajistili doručení kurýrem.

 

Mohu zboží vyměnit?

Každý produkt nabízený v online obchodě Moliera2.cz lze vyměnit do 30 dnů od obdržení balíčku. Podmínkou je vrácení zboží bez jakýchkoli známek používání. Výměna je možná pro jakýkoli jiný vybraný produkt, pokud jeho hodnota není nižší než původní produkt zakoupený.

Pokud byste chtěli vyměnit produkt zakoupený v internetovém obchodě Moliera2.cz, obraťte se na oddělení zákaznického servisu na čísle +420 550 055 890 nebo e-mailem [email protected]. V případě, že chybí původní bezpečnostní štítek k produktu, není možná výměna..

 

Mohu reklamovat zakoupené zboží?

Podle spotřebitelského práva se na zboží prodávané elektronicky vztahuje dvouletá záruka. Během tohoto období má zákazník právo reklamovat zboží.

Reklamace lze podat zasláním e-mailu na adresu [email protected] nebo voláním na číslo uvedené na domovské stránce webových stránek

Zákazník v reakci na odeslaný e-mail obdrží odpověď s vyplněním formuláře reklamace.

Nedostatečné potvrzení o nákupu vylučuje možnost reklamace.

 

Kdo nese náklady spojené s návraty, reklamai a výměnami?

Náklady na dopravu spojené s výměnou zboží nese zákazník. Náklady na dopravu týkající se vrácení zboží nese Moliera2.cz. V případě reklamace se náklady na přepravu spojené s vrácením sortimentu v internetovém obchodě Moliera2.cz vrátí bezprostředně po zvážení reklamace.

 

Jak se peníze vrátí v případě vrácení peněz nebo reklamace věci a kdy dostanu peníze?

Vrácení peněz se provádí do 14 dnů od okamžiku dokončení řízení o vrácení peněz nebo reklamace na účet zákazníka poskytnutý při vrácení platby nebo reklamace. Po úspěšném dokončení postupu návratu internetový obchod Moliera2.cz zasílá e-mailové oznámení o změně stavu vrácení. V případě stížnosti kontaktujeme klienta individuálně.

 

Mohu pouze vyměnit ten stejný výrobek na jinou velikosti nebo i zcela jiný výrobek? Jak se potom vyrovnávají rozdíly v cenách?

V případě výměny jednoho produktu se stavem "nový" na ten samý v jiné velikosti pocházející od stejného návrháře nese zákazník pouze náklady za kurýra za odeslání produktu. Pokud produkt nemá stav "nový" , zákazník nese náklady na vrácení produktu do internetového obchodu Moliera2.cz a také zaslání produktu Moliera2.cz online prostřednictvím internetového obchodu.

Pokud si přejete vyměnit jiný produkt od stejného návrháře nebo jiného návrháře, je povinný vrátit předchozí výrobek (platí pro postup návratu viz výše) a zakoupit nový produkt v souladu s příslušným prodejním procesem v internetovém obchodě Moliera2.cz.